Nyheter från Stockholm

• Årets första Drömläge ute

Inom kort får alla medlemmar inom Öst, Väst och Stockholm hem en pappersversion av Drömläget i brevlådan. Det är årets första nummer som är ett dubbelnummer. Ur innehållet: Vi behöver bli fler krafter som kan  jobba i styrelsen och valberedning. Ordföranden Gert vädjar om förstärkning. … fortsättning

• Vårmöte med räkfrossa 16 maj

[Stockholm] Kom på vårt vårmöte och frossa i räkor. Ät hur mycket du vill! Frossa! Den 16 maj kl 17 00 slås portarna upp på Tellus Fritidscenter vid Hornstull på Lignagatan 8. Vi börjar med att mingla med utställare av andra apnoiker. Vår ordförande Gert … fortsättning

• Maskerade nyheter på årsmötet Ulla Söder från ResMed

[Stockholm] Ulla Söder från ResMed visade upp de nya maskerna för årsmötesdeltagarna. Som vanligt visade leverantörer upp sina nyheter för årsmötesdeltagarna. De vi först  sprang på var BREAS Meditek som visade upp sin lilla Z1 cpap. Den ryms i en handflata och väger inte många gram … fortsättning

• Bara vinnare på julmötet

[Stockholm] Det kom över 100 medlemmar till julmötet den 1 december på Tellus fritidscenter. Om det var julskinkan eller julgröten som drog vet vi inte. Kanske var den intressanta föreläsningen om apnébettskena som drog mest. Vet vi inte heller. Men vi vet att vårt stora lotteri är mycket … fortsättning