Anmäl dig till medlemsmötet 3 oktober

[Stockholm] Välkommen till ett spännande höstmöte där vi kommer att ta upp många intressanta frågor. Upphandlingen är naturligtvis en av den. Aleris verksamhetschef Åsa Modalen kommer och berättar om deras situation.

Verksamhetschefen på Stockholm Heart Center var tillfrågad att komma och berätta vad vi patienter har att vänta oss när SHC övertar sömnvården den 1 maj 2020. Gretel Holmström tackade nej med motiveringen att hon ville vänta till i slutet av oktober och då hon var hon villig att träffa vår ordförande Gert Grundström.

Anita Oxburgh från Anhörighetsföreningen i Stockholm kommer och berättar om anhörigas situation i sin kontakt med funktionsnedsatta släktingar.

Passa på att vinn på vårt stora, härliga och riktiga lotteri.
Leverantörer visar upp de senaste hjälpmedlen och behandlingsformer inom sömnvården.

Eftersom vi bjuder på kaffe och smörgås så vi vill veta hur många som kommer till detta spännande möte. Anmäl dig nedan.

Medlemsmöte
Torsdagen den 3 oktober
Tellus fritidscenter
Lignagatan 6 i hörnet av Hornsgatan vud Hornstull

Portarna öppnas 17 00 och leverantörer visar upp det senaste inom området. Du får tillfälle att prova.

Övriga hålltider:

18.00 Ordf öppnar mötet och informerar om dagsläget avseende upphandlingen

18.15 Anna Oxburgh, ordf i Anhörighetsföreningen Stockholm berättar om verksamheten

19.00 Åsa Modalen, verksamhetschef, Aleris, ger oss en lägesrapport om den genomförda upphandlingen som Stockholm Heart Center vunnit.

20.00 Medlemslotteriet

Ja, jag kommer gärna till medlemsmötet