Kom med – Bli medlem!

massor av människor

Lider du av sömnapné, egen eller andras? Ta då tillfället i akt och förena nytta med nöje och bli medlem i den förening du väljer nedan. För endast 200 kr/år får du:

• träffa andra apnoiker och anhöriga och utbyta erfarenheter
  • tips för att underlätta till vardag och fest, arbete och semester
  • information om nya produkter och forskningsrön
  • träffa leverantörer av hjälpmedel
  • inbjudan till medlemsträffar med spännande föreläsare
  • delta i arbetet för en rättvisare vård
  • tidningen Drömläget hem i brevlådan
  • medlemskap i en patientförening som är godkänd av Landstinget

Du kan bli medlem i vilken apnéförening du vill:

Stockholm Väst Öst

Enklast är att välja den förening som ligger närmast eller som du har lättast att nå för att ta del av föreläsningar, medlemsmöten och andra arrangemang.

Om du inte har någon i din närhet så välj den du vill vara med i tills vidare. Vi arbetar aktivt för att bilda fler föreningar. Hör gärna av dig om du vill starta upp en i din region.