Bli medlem i Stockholm

Välkommen som medlem i Apné Stockholm, en aktiv patientförening. Vi har medlemsmöten med intressanta föreläsningar flera gånger om året – om det inte råder pandemi eller annat elände. När vi åter kan ha medlemsmöten får du träffa andra med samma besvär och leverantörer från olika företag. Vi avslutar normalt terminerna lite festligare med mat och dryck. I år hoppas vi kunna bjuda in till ett julbord som heter duga! Som medlem får du hem vår populära tidning Drömläget i brevlådan vare sig det är pandemi eller inte.

Från maj 2021 gäller åter kalenderårsmedlemskap. Riksförbundet HjärtLung, där vi är medlemmar, administrerar vårt medlemsregister.
Det innebär:
1. Du ansöker om medlemskap i Apnéföreningen i Stockholm i formuläret nedan
2. Inom en vecka får du hem ett inbetalningskort från Riksförbundet HjärtLung.
3. När du har betalat medlemsavgiften får du hem ett välkomstbrev.

(Från och med 29 januari 2021 har vi endast fullt medlemskap och inte som tidigare, även stöd/anhörigmedlemskap.)

Jag vill bli
    Medlem

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA
    och Google Privacy Policy och Terms of Service är tillämpliga.

Genom att anmäla dig som medlem i Apnéföreningen Stockholm godkänner du att vi använder uppgifterna i vårt och Riksförbundet HjärtLungs register.