Kontakta oss i Stockholm

Ändring av uppgifter i medlemsregistret

Vill du ändra dina uppgifter i medlemssystemet, tex telefon eller mejladress, gör du det allra enklast genom att logga in på “min sida” på Riksförbundets Hjärtlungs webbplats. Sedan januari 2020 sköter de apnéföreningens medlemsregister

Direkt till MIN SIDA på Riksförbundets Hjärtlungs webbplats.
Inloggningsuppgifter har du fått på fakturan som kom från Riksförbundet Hjärtlung.

All annan kontakt med föreningen

Du får gärna kontakta oss via formuläret nedan eller via mail eller telefon, se uppgifterna nedan/till höger

Om du vill ändra telefon eller mejladress är det enklast om du logga in på "Min sida" enligt ovan.

Denna webbplats är skyddad av reCAPTCHA
    och Google Privacy Policy och Terms of Service är tillämpliga.

Vi kan även nås på stockholm@apneforeningen.se